Selsil Pak Yorumlarım - Çaykolik Blog - Kişisel Blog

Selsil Pak Yorumlarım

Blogumun Temiz Pak sekmesi içim yeni bir ürün deneyimi ile geldim. Selsil Pak yorumlarımı paylaşacağım sizinle. 

Selsil Pak Yorumlarım


Ürün ilk çıktığından beri övülüyor. Ezgi Mola anlata anlata bitiremedi mesela. Sosyal medyada muhteşem bir reklam yapıldı. Bir anda temizlik severler Selsil Pak'ın hünerlerini konuşmaya başladı. Böyle ürün parlatmalara alışık olduğumdan çok önemsemedim. Ama bir arkadaşım sırf bunun için yazdı bana. "Nihal bir ürün var denedin mi muhteşem bişey" dedi. O zaman ilgimi çekti. Selsil Pak nerede satılıyor onu araştırmaya başladım. Koçtaş dediler, hemen birini yolladım ama kalmamıştı. Sonra online olarak aldım. iki tane birden. O günden beri de kullanıyorum.

Ürün gördüğünüz gibi plastik bir ambalajda, krem kıvamda. 500 gr boyutunda. Kullanım alanları için sitesinde şöyle denilmiş: Lavabolar, ocak üstleri, pişirme tepsileri, mangal ve barbeküler, fırınlar, banyolar, fayans ve seramik yüzeyler, dış mekan mobilyaları gibi pek çok yüzeyde rahatlıkla uygulanabilir."

Selsil temizleyici nerelerde kullanılır


Kullanım önerisi de şu şekilde: Lekeli ve kirli yüzeye bir miktar Selsil Pak uygulayın ve temiz bir bez yardımıyla ovalayın. Yeterince ovaladıktan sonra su ile durulayın. Plastik parçalar, boyalı ahşap ve alüminyum yüzeylerde kullanmayın. Vernikli yüzeylerin kullanımı için uygun değildir. Ürünü el, yüz ve yiyecek temizliğinde kullanmayın. Sıcak yüzeylere doğrudan uygulamayın. Cam ve seramiklere uygularken, bu yüzeyleri çizilebileceğinden çok fazla bastırmayın.

Ben banyoda, mutfakta kapılarda camlarda bir çok yerde kullandım. Doğrusunu söylemek gerekirse hem aşırı reklamlardan hem arkadaşımın anlatmasından dolayı beklentim yüksekti. Umduğumu bulamadım desem yalan söylemiş olmam. Bugüne kadar denediğim mutfak temizleyici veya yağ sökücülerden çok farklı olduğunu düşünmüyorum. Başarısız değil ama yere göğe sığdırılamayan bir ürün olduğu için farklılık bekliyordum. Sadece kıvamı gereği panel kapı ve pvc temizliğinde hoşuma gitti. Onun dışında yeri doldurulamayacak bir ürün değil. 

Küçük bir uyarım olacak, kullandıktan sonra kapağını çok iyi kapamak gerekiyor. Hızla kuruyor çünkü. Fiyat olarak gayet uygun. Koçtaş fiyatı 11 lira. 

Sonuç olarak 500 gr olan bir genel temizleyiciyi 11 liraya almak gayet güzel, almaya devam ederim. Ancak dediğim gibi abartıldığı gibi bir özellik göremedim ben. Siz denediniz mi? Fikriniz nedir?

Yeni bir yazıda görüşmek üzere.

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Tasarım : Sosyal Medya Kafe
ÇAYKOLİK BLOG COPYRİGHT © 2017 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.