Hint Dizisi Kördüğüm - Çaykolik Blog - Kişisel Blog

Hint Dizisi Kördüğüm


uttaran



Merhaba

Bir süredir takip etmeye çalıştığım Hint dizisi Kördüğüm bugün Çaykolik Blog'da. İşin aslı diziyi anlatmayı düşünmüyorum çünkü kaç yüz bölüm tamamı bilmiyorum. Hindistan'da oynadığı zamanlar 5 yıl sürmüş. Ülkemizde de 300.bölüme yaklaştık neredeyse. Bu arada dizinin orijinal adı Uttaran.
Biliyorsunuz Hindistan sineması oldukça meşhur ve Bollywood Sineması olarak anılıyor.

Kördüğüm Hint Dizisi Oyuncuları


Gerçekten çok iyi oyuncular var. Favori erkek oyuncum Gaurav Chopra kadın oyuncum ise Rashami Desai. Ayrıca Tina Dutta, Sreejita De, Nandish Singh, Ayub Khan, Vaishali Thakkar, Vikas Bhalla, Pragati Mehra, Pratima Kazmi ve daha bir çok oyuncu. Hem de başrol...

Kördüğüm Kaç Bölüm


Aslında bakarsanız ülkesinde toplam 1296 bölüm olarak yayınlanmış. Ancak bizde 4 bölümü 1 bölüm olarak birleştirdikleri için 324 bölümde bitecek, yani inşallah.

Kördüğüm Dizisinin Konusu

Genel olarak baktığımızda dizi şöyle; Zengin bir aile Takur ailesi, eşi ölmüş ve küçük bir kızı olan Damini'yi hizmetçi olarak evlerine alır. Hizmetçinin kızı İçça ve zengin ailenin kızı Tapasya'nın birlikte büyümesi aşamasında ve sonrasında yaşanan dramatik olayları anlatıyor Hint dizisi Kördüğüm. Dizinin kötü kalpli büyük annesi, küçük kızların büyüyüp evlenmeleri, çocuklarının olması aşamalarında yaşanan entrikalar senaristin hayal gücünün ne kadar geniş olduğunu da gözler önüne seriyor.

Bahsettiğim gibi dizinin konusundan çok başarılı oyuncuları ilgimi çekti. Halam izliyordu bir gün, ben de bir bakayım dedim çok fazla hoşlandım iyi performanslardan. Şimdilerde halamla bol bol dizi hakkında kritik yapıyoruz tabi :D

Bu arada Hindistan geleneksel kıyafeti sari de inanılmaz ilgimi çekti. Sayısız sari örneği görmek mümkün bu dizide. Kardeşlerim evlendiğinde böyle bir giysi giyebilirim mesela düğünlerinde.

Yine ilgimi çeken ve bana en itici gelen durum da yemek yeme şekilleri. Elleri ile yemek yiyorlar ve birbirlerine yediriyorlar, bu kötü bir görüntü ve oldukça iğrenç bana göre. Yine Hindistan'a ait bir detay. Cenaze törenlerinde beyaz giyiyorlar. Ve bildiğiniz gibi Antyesthi denilen bu törenle ölülerini yakıyorlar.

Bir farklı gelenek de gelinlik ve damatlıkları. Onlar da oldukça farklıydı bir çok gelenekleri gibi. Bizden daha fazla detay gelenekleri var, inanılır ve takip edilir gibi değil. Ancak baya baya benziyor bizim adetlere bazı ananeleri.

Ben şimdi dizinin finalini biliyorum ancak yazmayacağım tabi ki, daha yaklaşık 100 bölüm var bitmesine. Dizi bittiğinde yazımı güncellerim. Bir kaç fotoğraf paylaşarak yazımı burada sonlandırayım.

İki favori oyuncum Gaurav Chopra ve Rashami Desai'in evlenirken görüntüleri böyleydi. Ayrıca bu düğün töreninin olduğu gün, benim diziyi takip etmeye başladığım ilk gündür. 100 bölümden fazla olmuştu ben izlemeye başladığımda.

ratod-tapasya


Dizinin kemik oyuncuları Rashami Desai ve Tina  Dutta. Yani zengin aile kızı Tapasya ve hizmetçinin kızı İçça

icca-tapasya


Burada da dizi başından beri olan her kötü olayın mimarı büyükanne var, çok tehlikeli bir kadın çoook

tapasya-buyukanne


Zengin evin sahibi iyi kalpli bay Takur ve hizmetçi Damini bir ödül töreninde bu fotoğrafta.

damini-bay-takur


Hint dizisi Kördüğüm'den şimdilik bu kadar.
Yeni bir yazıda görüşmek üzere
Sevgiler

Not: Dizi Kanal7'de her gün saat 16.10'da

2 yorum:

  1. Benim erkek kardeşim izliyor bunu. Tv den izleyemediği bölümü internetten mutlaka takip ediyor. Sanırım dizinin sevenleride çok.

    YanıtlaSil
  2. Ben hiç izlemedim. Aslında küçükken hint dizisi izlerdim ama büyüdüğümde tahammül edemez oldum :)

    YanıtlaSil

Blog Tasarım : Sosyal Medya Kafe
ÇAYKOLİK BLOG COPYRİGHT © 2017 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.