Bionet Rezervuar Blok - Çaykolik Blog - Kişisel Blog

Bionet Rezervuar Blok

Bionet Rezervuar Blok


Merhaba
Son zamanlarda hepimizin ilgi alanına giren temizlik hijyen ile ilgili bir üründen bahsetmek istedim. Bionet Rezervuar Blok. Bu ürünü bir A101 alışverişimde almıştım denemek için. İçinizde Bionet Rezervuar Blok kullananlar varsa yoruma beklerim.
Hemen özellik ve vaatlerinden bahsedeyim. Ürün gördüğünüz şekilde bir ambalajda ikili halde satılıyor.  Bu blok iki amaçla kullanılıyor. Birincisi kireç oluşumunu önlemek ki, tuvalet temizliğinde en çok canımızı sıkan durum. İkincisi ise hijyen sağlamak. Elbette hijyen de önemli ama biz onu farklı ürünlerle de sağlayabiliyoruz. Blokların üzerinde bir folyo var bu folyolar çözünüyor bunu da hatırlatmış olayım.
Bionet Rezervuar Blok

Bionet Rezervuar Blok Nasıl Kullanılır


Ambalajı açtıktan sonra blokların üzerinde bahsettiğim gibi bir folyo var bunu açmıyoruz. Bu folyo ilk kullanıma kadar ürünün parfümünü koruyormuş. Ancak öyle çok dikkat çeken bir parfüm yok, bu da benim tercih ettiğim bir durum. O sebeple her rezervuar ürününü kullanamıyorum. Sifonu çekerek rezervuardaki suyu boşaltıp, bloğu suyun akış yönünü kapamayacak şekilde içeri bırakıyoruz. 5 dakika bekliyoruz ve kullanıma hazır hale geliyor. İlerleyen günlerde sifonu çektiğimizde görünen suyun maviliği azalıp bittiğinde, yeni bloğu kullanabiliriz.

Bionet Rezervuar Blok yorum

Bionet Rezervuar Blok Yorumlarım


Yazımın başında belirttiğim gibi benim için bu üründe önemli olan kireç oluşumunu önleme ihtimaliydi. İlk blok kullanımı yaklaşık 20 gün sürdü. Evde 3 kişiyiz sifon çekme aralığımızı aşağı yukarı tahmin edersiniz. Tabi gündemden dolayı gerek olmasa da, banyoya girip çıktıkça sifona bastım. Bana göre bu kullanıma 20 gün idare etmesi gayet iyi. Toplamda 1 aydır kullanıyoruz ve kireç lekesine bile rastlamadım şimdilik.  Kokusu sadece paketi açarken kokladığınızda var. Kullanım aşamasında bir koku yok. Hijyen olayına ben çamaşır suyu olmadan güvenmiyorum, bu benim kişisel tercihim. Yani ürün ve ürünler ile ilgili bir şey değil.
Bu rezervuar bloğunu tekrar alır mıyım? Evet alırım, alacağım.
Yeni bir yazıda görüşmek üzere.
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Tasarım : Sosyal Medya Kafe
ÇAYKOLİK BLOG COPYRİGHT © 2017 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.