Miafert Takviye Edici Gıda - Çaykolik Blog - Kişisel Blog

Miafert Takviye Edici Gıda

 Merhaba

Hayatımızı alt üst eden Covid'e engel olabilecek ne varsa araştırmaya bulmaya devam ediyoruz. Bu defa Miafert Takviye Edici Gıda var sırada. 

Aslında ben hiç bir takviyeyi tam olarak önlem olarak görmem, katkı sağlar diye düşünürüm. Ama eşim bu takviyeyi o kadar araştırdı, o kadar inandı ki gidip aldı. Tamam dedim, başla kullanmaya.

Peki Miafert nedir? Hemen kısaca anlatayım. Bu takviye bor içeriyor. Borun insan sağlığı üzerine etkilerine bakıldığında en çok bilinen etkisi vücutta kalsiyum, magnezyum, fosfor ve D vitaminin emilimini artırmasıymış. Bazı kanser türlerinde koruyucu ve tedavi edici rolü olduğu gösterilmiş. Daha bir çok bilmediğimiz özelliği var. Onları da isterseniz daha sonra sizinle paylaşırım.

Bakıldığında bir çok doktor önermiş. Sayısız yerde haber olmuş bir ürün. Nasıl tüketiliyor? Ya bir su bardağına 1.5 ml damlatıp içebiliyoruz veya 100 ml olan şişeyi 10-15 litre suya karıştırıp günde 3 bardak tüketiyoruz. 

Uyarı ve önlemlerde şöyle diyor; "Kalp pili kullananlar, bağışıklığı baskılayıcı ilaç kullananlar ve Organ nakli olanların doktorlarına danışarak kullanmaları önerilir." 

Miafert Takviye Edici Gıda Yorumlarım


Kullanım alanları için de şu not var; "Ürün içeriğinde bulunan Bor Boran)’un aşağıdaki ( Borium, durumlarda faydalı olması beklenmektedir. (Miafert ilaç değildir, tedavi amaçlı kullanılmaz. Tedavide yardımcı olarak kullanılması doktor tavsiyesine bağlıdır.)  Vücut direncinin arttırılmasında, bağışıklık sisteminin güçlendirilmesinde ve toksinlerin atılımında yardımcı olur.  Böbrek taşlarını eritmede veya oluşmasını engellemede yardımcı olur.  Kimyasal ilaçların yan etkilerini azaltılmasında yardımcı olur.

Tabii bunlar sitelerindeki ürün kartından. Sosyal medyalarında çok daha iddialı paylaşımları var. Mesela Kayseri'de bir doktor şöyle diyor; "4 aydır yaklaşık 300 kişide kullandım. Bor solüsyonu kullandığım kişilerde şu ana kadar kimse Covid enfeksiyonu olmadı. Covid pozitif ve ağır şikayetleri olan 15 civarında hastaya da Bor solüsyonu kullandığımda hastaların şikayetlerinin hızla geçtiğini ve iyileştiğini gözlemledim. Bu nedenle bu mineralin daha fazla kullanılması gerektiğini düşünüyorum."

Tadını soracaksınız bir çay kaşığı kadar tattım. Limon tuzu gibi diyebilirim. Tabii bu su ile karıştırılmış haliydi. 

Bugün itibari ile eşim kullanmaya başladı. Kendisi aşırı güveniyor ürüne. Çevremde pozitif çıkan çok kişi var son günlerde, bakalım eşimi bu anlamda koruyabilecek mi Miafert. 

Beni Instagram @caykolikblog ve @huzunsarisiblog hesaplarımdan anlık paylaşımlarım için takip edebilirsiniz. 

Not: Fiyatını merak edenler için, kendi sitesinden 300 liraya aldık. 

Yeni bir yazıda görüşmek üzere.

Sevgiler

Miafert Takviye içerik


5 yorum:

  1. Hiç duymamıştım bu ürünü. Su içme alışkanlığına da katkısı olur.

    YanıtlaSil
  2. Hiç duymamıştım bu ürünü. Su içme alışkanlığına da katkısı olur.

    YanıtlaSil
  3. Hiç duymamıştım bu ürünü. Su içme alışkanlığına da katkısı olur.

    YanıtlaSil
  4. Eczaneden borik acid alın ingiliz karbonatlı alın. Yarımşar çay kaşığı sulandırılmış için
    Dr. Ceylan kayalı önerisi. Hemde çok ucuz

    YanıtlaSil

Blog Tasarım : Sosyal Medya Kafe
ÇAYKOLİK BLOG COPYRİGHT © 2017 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.