HighGenic Sirkelim Yorumlarım - Çaykolik Blog - Kişisel Blog

HighGenic Sirkelim Yorumlarım

HighGenic Sirkelim yorumlarım ile geldim bugün. Çok uzun zamandır gördüğüm, öve öve bitirilemeyen bir üründü bu. Acaba dedim, bu kadar başarılı olabilir mi? Google araması yaptım; bir çok olumlu sonuç ve bazı sorulara denk geldim. Highgenic Sirkelim nasıl kullanılır, Highgenic Sirkelim nerelerde kullanılır, Highgenic Sirkelim ne ise yarar, Highgenic Sirkelim nerelerde satılır gibi sorulara da denk geldim.
HighGenic Sirkelim Yorumlarım

Alıp da deneyeyim bari dedim sonunda. Bu defa da gittiğim marketlerde denk gelemedim. Online almaya kalktım, indirimsiz ve kargo ücreti olunca rakam büyüdü. Derken bir gün A101 markette tek bir tane kalmış olduğunu gördüm ve hemen aldım. Alt tarafı bir ürün alıcam maceraya bakın.
Instagram hesabımda 'sonunda ben de deneyeceğim, buldum' diye paylaşım yapınca çok sayıda 'memnun kalacaksın' mesajı aldım.
Şimdi ürün özellik ve vaatleri ile başlayayım, sonra yorumuma geçeyim artık. HighGenic Sirkelim lavanta ve limon kokulu olarak satışa sunulmuş. Hem 750 hem 1000 ml boyutlarında. Şöyle denilmiş "Her işte her yerde hijyenik temizlik sağlayan Highgenic Sirkelim mutfak, buzdolabı, fırın, çaydanlık, banyo, lavabo, yüzeyler ve evcil hayvanların yaşadıkları ve temas ettikleri yerleri temizlemek için eşsiz bir formüle sahiptir. Ayrıca derz temizliğinde de kullanılan ürün lavantalı ve limonlu olmak üzere iki farklı doğal esans ile üretilmektedir." Kullanım alanlarını kendi sitesinden aldığım şu fotoğraf ile göstereyim.
Highgenic Sirkelim nasıl kullanılır

Benim ilk denemem camlarda oldu. Cama fıs fıs yapıp temiz bir cam bezi ile sildim pırıl pırıl. Çok kirlenmiş camlarda aynı etkiyi göstereceğini sanmıyorum, zaten kimse bu beklentide olmaz. Toz aldım Sirkelim ile tertemiz. O temizlik farkını çok net görebiliyorsunuz. Ayna temizliğinde de oldukça başarılı. Sizin de evinizde ayna fazlalığı varsa sadece bunun için bile bu ürünü edinmelisiniz, hala denemediyseniz tabii.
Bana bu ürünle ilgili 'tamamdır' kararını aldıran bir olayı anlatayım. Eşim balık çok sever ve yine bir gün balık yapmak ister. Hazırlayıp, paketleyip fırına koyar, bu aşamalarda ben yanında olmadığımdan feci sondan haberim yok tabi. Balıklar yenir. Ertesi gün fırın temizlemek için kapağı bir açarım şok! Benim hünerli eşim, balıkları tepsiye dizmemiş, ızgara üzerine yerleştirip pişirmiş. Yağlar da fırının içine akmış, kurumuş. Kokuyu zaten anlatamam size. Aklıma ne şekilde temizlik geliyorsa yaptım, koku kesilmedi. Açtım deterjan dolabını hangisi işe yarar diye düşünürken Sirkelim'i gördüm.
Fırını ısıttım sonra kapattım, gelişi güzel püskürttüm, fırından vazgeçmek üzereyim düşünün halimi. Bir süre beklettim. Fırın soğuyunca silmeye başladım.  Yaklaşık 1 saat kapak açık bekledim. Koku kaybolmuştu. Derin bir nefes aldım diyebilirim.
Ürünü incelemek istediğim başka yerler de var. Mesela duşa kabin ve derz temizliğinde deneme fırsatım olmadı. Geçtiğimiz günlerde Trendyol'da güzel bir indirim görüp sipariş verdim, bayram sonrası elimde olur. Farklı alan denemelerimi de o şekilde yapar yazımı güncellerim. Siz de bakmak isterseniz tam burayı tıklayabilirsiniz.
Yeni bir yazıda görüşmek üzere.
Sevgiler

Highgenic Sirkelim nerelerde kullanılır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Tasarım : Sosyal Medya Kafe
ÇAYKOLİK BLOG COPYRİGHT © 2017 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.