Brid Bulaşık Makinesi Tableti - Çaykolik Blog - Kişisel Blog

Brid Bulaşık Makinesi Tableti

Merhaba
Market markalarını didiklemeye devam ediyorum. Brid Bulaşık Makinesi Tableti bugünün ürünü. Daha önce bu markanın çamaşır suyu tabletlerlerini kullanmıştım. Hatta o dönem, yaklaşık 4 yıl önce diğer blogumda yazmıştım okumak isterseniz Brid Çamaşır Suyu Tableti tıklayabilirsiniz. Bu arada Brid Bulaşık Makinesi Detarjanı A101 ürünlerinden.
Brid Bulaşık Makinesi Tableti
Brid Bulaşık Makinesi Tableti
Önce vaatleri ve özelliklerine bakalım. Çok iddialı vaatleri var. Cam koruyucu formül, parlatıcı özelliği, tuz özelliği, çelik parlatıcı gücü, etkin yağ sökücü gibi.
Kullanım talimatı olarak da 12 kişilik, normal kirli bulaşıklar için 1 tabletin yeterli olduğu belirtilmiş. Kullandığımız su çok kireçli ise Brid Parlatıcı ve Brid Tuz kullanmamızı önermiş.
Gördüğünüz paket içinde 50 tablet var, hepsi ayrı ayrı poşetler içinde. Çıkarıp kullanıyoruz.
Brid Bulaşık Makinesi Tableti kullananlar diye arama yaptığımda bazı şikayetler gördüm ve üşenmeden okudum. Bildiğimiz ürünler hakkında şikayetleri okumak genel anlamda bilinçli olmamızı sağlıyor. Öyle ya, ürünü biliyoruz şikayet edilen konular doğru mu? Analiz yapabiliyoruz. Bu anlamda farklı ürünler hakkında bilgi ararken değerlendirme yapmamız daha kolay oluyor.
Mesela  bu ürün için biri demiş ki "3 tablet birden koyuyorum asla temizlemiyor" Eğer tencereyi dibinde kalanlarla, çay bardaklarını çöpleri ile çatalları donmuş sos kalıntılı ile atıyorsa makineye ve tıka basa dolduruyorsa, 10 tablet ile de yıkasa sonuç alamaz.
Brid Bulaşık Makinesi deterjanı

50 tablet içeren şu paket neredeyse bitti ve hiç bir kullanımda temizlenmemiş bulaşık ile karşılaşmadım. Gayet başarılı bir şekilde temizliyor, hiç sorun yok o anlamda. Ancak vaatleri doğrultusunda değerlendirirsek pahalı deterjan tabir ettiğimiz diğerleri kadar parlak ışıl ışıl görmek pek mümkün değil. Standart bir temizleme diyelim.
Yine bir market markası bulaşık deterjanını anlatırken de söylediğim gibi, çok başarılı tabletler fazla yüksek rakamlarda olduğu için ekonomi yapmak adına, bir defa Brid tablet kullanıyorsak sonraki kullanımda memnun kaldığımız diğer markayı kullanabiliriz. Ben öyle yapmaya devam edeceğim. Sürekli bunu kullanırsak zamanla bulaşıkları matlaştırabilir.
Almak isterseniz tam burayı tıklayabilirsiniz.
Yeni bir yazıda tekrar görüşmek üzere.
Sevgiler


4 yorum:

  1. Brid tabeleti ilk kez duydum
    tanıtım için teşekkürler editör

    YanıtlaSil
  2. Eski evimde bulaşık makinası evin içinde olunca 0 makinamı kayına babama vermiştim. Şimdi yeni taşındığım evde olmadığı için yeniden aynı modelden aldık. Geçen hafta gelip kurdular. Servis görevlisinin söylediği yemek artıklarını alın asla su altında akıtmayındı. Birçok püf nokta söyledi. Hatta uzun zamandır sıvı kullanıyorken o yargımıda yıktı, yeni çıkan bir tablet makina içinden çıkmıştı, denedim çok beğendim, şimdi büyük bir paket aldım, bakalım :))))

    YanıtlaSil
  3. Tabletler çok pahalı.. Brid denemedim. Ama aklımda olsun..

    YanıtlaSil
  4. Brid benim denemediğim bir marka ,normalde bulaşık deterjanları fiyatları çok arttığı için indirim takip edip aliyorum . Hatta bende senin dediğin gibi başka bir markayı dönüşümlü kullanıyorum. Çok meşhur olanlarda her gün kullanmaya insanın gözü kalıyor:))

    YanıtlaSil

Blog Tasarım : Sosyal Medya Kafe
ÇAYKOLİK BLOG COPYRİGHT © 2017 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.