Tam Buğday Unlu Nutellalı Islak Kek - Çaykolik Blog - Kişisel Blog

Tam Buğday Unlu Nutellalı Islak Kek

Merhaba
Tam Buğday Unlu Nutellalı Islak Kek tarifi ile geldim. Malum diyet yapmaya devam ediyorum; hedefimeki kiloya ulaşmama 1 kg kaldı ama ben bu diyeti bana kendimi iyi hissettirdiği için yapmaya devem edeceğim. O sebeple de beyaz unu tamamen hayatımdan çıkarmış bulunuyorum. Yaptığım ve çok memnun olduğum diyetin bilmeyenler için yazımın sonunda paylaşacağım. Şimdi geçelim Tam Buğday Unlu Nutellalı Islak Kek tarifine.
Tam Buğday Unlu Nutellalı Islak Kek tarifi


Öncelikle bu tarifi En Nefis Tariflerim blogu Nahide Hanım'ın paylaşımlarında görerek yapmaya karar verdiğimi söylemeliyim. Sadece ölçüler biraz farklı kek kalıbımın farklı olması sebebi ile. Bir den ben dediğim gibi tam buğday unu kullandım.

Tam Buğday Unlu Nutellalı Islak Kek Malzemeleri
2 yumurta
1 çay bardağı sıvı yağ
1 su bardağı süt
1 su bardağı şeker
1.5 kabartma tozu
1 vanilya
1 yemek kaşığı tepeleme kakao
Yeteri kadar tam buğday unu

Sos İçin
1 su bardağı süt
Yarım çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı toz şeker
1 yemek kaşığı Nutelle -herhangi bir krem çikolata da olur-
1 yemek kaşığı kakao

Tam Buğday Unlu Nutellalı Islak Kek Yapılışı
Kek için tüm kek malzemelerini, her zamanki gibi çırpıp yağlanmış kalıba döküyoruz.. Ardından sos malzemelerini krem çikolata hariç çırpıp ocağa alıyoruz. Biraz kaynatıp, fazla değil ocaktan alıyoruz. Krem çikolatayı yani Nutella ekleyip sosu karıştırıyoruz.
Fırından çıkardığımız kek ılık hale gelince sosu üzerine eşit olarak döküyoruz. Sosun kek içine iyice işlemesi için kek üzerinde delikler açabiliriz. Hepsi bu kadar.
Gelelim diyetime, Şekersiz 21 Gün diyeti yazısını okumak için tam burayı tıklayabilirsiniz. Youtube videomu da aşağı bırakıyorum.
Şu yukarıda verdiğim tarif içinde şeker olduğu için bu diyete uygun değil ama benim sadece 1 kg fazlam kaldığı için yerken abartmadığım için ve beyaz un kullanmadığım için ayda iki defa olmak üzere benzer ürünler tüketmeye karar verdim.

Yeni bir yazıda görüşmek üzere.
Sevgiler



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Tasarım : Sosyal Medya Kafe
ÇAYKOLİK BLOG COPYRİGHT © 2017 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.