Sizce de Bana Göre Değil mi? - Çaykolik Blog - Kişisel Blog

Sizce de Bana Göre Değil mi?




Herkese Merhaba

Biliyorsunuz bir süre önce bu blogu açmış, her telden yazılarımla burada olacağımı sizlere duyurmuştum. Ancak bir isim kargaşası yaşandı Google'da. Diğer blogum, yani www.huzunsarisi.com ile Hüzün Sarısı Saptamalar birlikte yürümedi. O sebeple yeni bir isim arayışına girdim ve Çaykolik Blog ismini kendime pek bir uygun gördüm.
Bunun sebebi çaya aşırı düşkünlüğüm, çayın benim yaşamımda öneminin büyük olması ve tabi sohbetin en saf mezesi olması...

Efendim yeniden hoşgeldim:)

Daha önce de belirttiğim gibi kozmetik harici herşey olacak bu blogda. Yaşam blogu dedik, o halde yaşama dair herşey.

Yeni yazılarda görüşmek üzere.

Sevgiler

3 yorum:

  1. Tekrar hayırlısı olsun diyelim o zaman

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldiniz, kolaylıklar dilerim. :)

    YanıtlaSil
  3. Son zamanlarda bloglara pek dönemiyordum .Yazını daha yeni gördüm kusuruma bakma :( Bence de bu isim sana ve bloguna daha çok uymuş. Hayırlı olsun arkadaşım,sevgiler...

    YanıtlaSil

Blog Tasarım : Sosyal Medya Kafe
ÇAYKOLİK BLOG COPYRİGHT © 2017 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.