Kimler Vardı? - Çaykolik Blog - Kişisel Blog

Kimler Vardı?



Merhaba

Bundan bir süre önce kozmetik ve yaşam blogları olarak bizler "Ya Siz Olsaydınız Ne Yapardınız?" başlıklı bir yazı yayınlamıştık, aynı tarih aynı saatte,

Bu ortak yazı ile ilgili çok güzel dönüşler aldık. Tabi aksi görüntülerle de karşılaştık ama sinek vızıltısı gibi sinir bozucu olsa da zararsız. Evet zararsız diyorum; sadece görüntüden ibaretti, yani gördük; duymadık! Kimse gelip 'şurada yanlışınız var' demedi. Diyemezdi alacağı cevaba karşılık söyleyebilecek hiç bir donanıma sahip değildi. Bir kaç sinir bozucu İnstagram hikaye ekran görüntüsü ile sınırlı kaldı tavırları.

O günden sonra en çok aldığım soru 'kimler vardı' oldu? Yani yazıyı kimlerin yayınladığını öğrenmek istedi bazı bloggerlar ve takipçilerimiz. Ben de huzunsarisi.com da değil de burada yazmayı uygun gördüm. Aşağıda ortak yazı yayınladığımız blog yazarlarının isimleri ile birlikte linklerini de vereceğim. İsimleri tıkladığınızda ilgili yazılara ulaşacaksınız.

Sıralamanın hiç bir önemi yok onu belirteyim. Aklıma geldikçe isimler listeleyeceğim arkadaşlarımı. Aynı yazıyı burada da yayınladım ona ulaşmak için tam burayı tıklayabilirsiniz. Başlayalım...



Gülümse Yüzüme
Locosmetico
Cadının Kozmetik Kazanı
Kırmızı Rujlu Blog
Larc-en-ciel
Oje Canavarı
Pudra Kokusu
Benim Tutkum Blog
Glam Sight
Buralı Olmayanlar Lokali
Mor Menekşe Blog
Sosyal Medya Kafe
Hilal's Blog
Şirin Kanatlar
Hüzün Sarısı Blog


Benim aklımda kalan blog yazarları bu şekilde. Atladığım varsa, belirtirse çok sevinirim.
Görüşmek üzere.
Sevgiler




1 yorum:

  1. Evet tepki aldık ancak keşke daha çok katılım olsaydı, destek verilseydi. Bazılarının işine gelmedi😏 Yinede herşeye rağmen sesimizi duyurmamız güzel,bunun mimarlarından biri olmak ayrı güzel❤

    YanıtlaSil

Blog Tasarım : Sosyal Medya Kafe
ÇAYKOLİK BLOG COPYRİGHT © 2017 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.