Asperox Sarı Güç Yorumlarım - Çaykolik Blog - Kişisel Blog

Asperox Sarı Güç Yorumlarım

Yine bir temizlik ürünü ile geldim; Asperox Sarı Güç yorumlarımı anlatacağım. İçinizde Asperox Sarı Güç kullananlar varsa da yorumlarını beklerim.
Asperox Sarı Güç Yorumlarım


Bir süre önce bir market alışverişinde fark ettim bu ürünü. Yağ sökücü almaya gitmiştim, ilgimi çekti ve merakıma yenik düşüp aldım. Ne adını biliyordum ne de bir fikir sahibiydim. İddialı etiket ve ambalaj ilgimi çekti. Gücü kim sevmez ki?
Neyse aldım, geldim biraz araştırma yaptım kullanıcı yorumlarını okudum bir iki video izledim. İşin açığı hiç bir şey anlamadım, tam olarak nasıl kullanılıyor, püf noktası var mı? Gücü nerede bilemedim. Hele bir video izledim (burada dedikodu yapıyorum); leş gibi bir ocak temizleyecek, ürünü sıkıyor sonra sıradan bir bezle silmeye çalışıyor. Ben marka sahibi olsam dava açarım, ürünümü kötü tanıttı diye. Zaten videosu altına yapılan yorumlar benden daha acımasız. 
Başladım ürünü farklı farklı denemeye. Şimdi önce vaatlerini yazayım; bakalım ne hünerleri varmış? Ürün 1000 ml. İnatçı yağ ve kirleri 5 saniye içinde söktüğü belirtilmiş sitesinde. Kullanım alanları ise ocak, fırın, davlumbaz, aspiratör, musluk, lavabo, mutfak tezgâhı, mutfak dolapları, mermer, fayans ve seramik yüzeyler, alüminyum, paslanmaz çelik, tencere ve tava, bahçe mobilyaları, PVC, motosiklet, bisiklet, otomobil jantı gibi araçlarda oluşan yağ ve kirleri temizlemede güvenle kullanılabilir.
Kullanım önerisi olarak da; Kirli yüzeye püskürtüp 5 saniye bekledikten sonra nemli bir sünger veya bez ile silin diyorlar. Ayrıca Asperox Sarı Güç kumaş üzerindeki lekelerde de kullanılıyormuş.
Ben nerelerde kullandım? Nasıl bir sonuç aldım onları anlatayım. 
Ocakta kullandım, çok ciddi bir yağ temizlemedim ama günlük yağı kiri kolayca temizledi. Sadece cam ocakta ürünü sadece nemli bezle silmek yeterli olmadı, iz bıraktı. 
Lavabo, musluk ve mutfak tezgahında da güzel sonuç aldığımı söyleyebilirim. 
Tencere, tava çaydanlık gibi ürünlerde de beğendim ama şu yazdıklarımın hiç birinde kalmış yağ ve kir yoktu, günlük yağ ve kir şeklinde adlandırabilirim.
PVClerde kullandım ancak ürün püskürtüldüğünde nereye denk geldiyse o bölümü temizledi. Kirli yere sıktığımda ürün aşağı doğru indi ve çizgi halinde temizledi yayılmadı kirli alan üzerine. Sanırım bu da püskürtme mekanizması ile ilgili bir durum. Demek yeterinde dağılsa o alanı temizleyebilecek.
Kumaş üzerinde henüz denemedim ama denediğimde mutlaka yazımı güncellerim. 
Asperox Sarı Güç kullananlar


Mis gibi limon kokusunun, olduğunuz alanı kapladığını da söylemeden geçmeyeyim. 
Sonuç olarak mucizevi bir ürün olmasa da başarılı olduğunu söyleyebilirim. Tabii ki gördükçe almaya devam edeceğim.
Son olarak Asperox Sarı Güç nerede satılır sorusuna yanıt vereyim. Ben A101'den almıştım. Daha sonra online sitelerde de gördüm. Şimdi daha çok noktada bulabileceğimizi düşünüyorum. Çünkü ürünün TV reklamları dönmeye başladı.
Yeni bir yazıda tekrar görüşmek üzere.
Sevgiler

4 yorum:

  1. Aspenox ürününü bir süredir görüyorum ama hiç almadım. Bir sonraki alışverişte alacağım.

    YanıtlaSil
  2. Hiç bir boka yaramıyor memnun kalmadim

    YanıtlaSil

Blog Tasarım : Sosyal Medya Kafe
ÇAYKOLİK BLOG COPYRİGHT © 2017 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.