Help Steps Nedir? - Çaykolik Blog - Kişisel Blog

Help Steps Nedir?

Son zamanların gözde uygulamalarından bir Help Steps. Peki Help Steps nedir? Help Steps nasıl çalışır? Adım atarak nasıl yardım yapabiliriz? Adımların iyiliğe dönüştüğü bu uygulamadan bahsedeceğim size. 
Yapmanız gereken sadece uygulamayı indirmek ve yürümek hepsi bu.
Help Steps Nedir



Help Steps Nasıl Çalışır?

Uygulama ücretsiz olarak akıllı telefonlara indirildikten sonra, hemen kullanılmaya başlanır. Gün içinde atılan adımlar uygulamada otomatik birikmeye başlar. Kullanıcı gece 00.00 dan önce adımlarını reklam izleyerek HS adımına çevirir. Reklamlardan elde edilen gelirin belirlenen kısmı kullanıcının adımlarına geri aktarılır. Reklam geliri günlük değiştiğinden, adımların günlük TL karşılığına göre toplam tutar kullanıcıların cüzdan hesabında görüntülenir. Kullanıcı isterse bu biriken HS’ler ile bağış yapabilir; isterse harcama yapabilir. Bağış kısmında, ekrandan seçeceği yararlanıcıya istediği kadar HS bağışlayabilir.

Peki bu adımları kimler için atıyoruz? Adımlarımızı Help Steps adımına çevirerek gönül verdiğiniz spor kulübüne bağışlayabileceğiniz gibi, listede olan bir çok sivil toplum kuruluşuna da  bağış yapabilirsiniz.
Ben tabii ki STKlardan birine adımlarımı bağışlamayı düşünüyorum. 
Şöyle bir de özelliği var bu uygulamanın. Siz benim davet kodum ile üye olursanız, oradan bana hediye adım gelecek ve ben o adımları da belirlediğim sivil toplum kuruluşuna gönderebilirim. O sebeple üye olurken davet kodunuzu veya linklerinizi arkadaşlarınıza göndermeyi unutmayın.
İyi olmak için, iyilik yapabilmek için çok paramızın olmasına gerek yok. 
Hemen şuraya kendi davet kodumu yazıyorum. NY79810649309 
İyiliğe atılan bu adımda birlikte olmak dileğimle.
Sevgiler

1 yorum:

  1. Harika bir uygulamaymış canım ben ilk kez gördüm. Hemen üye oluyorum . Benim de bir katkım olsun .

    YanıtlaSil

Blog Tasarım : Sosyal Medya Kafe
ÇAYKOLİK BLOG COPYRİGHT © 2017 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.