Pril Klasik Jel Bulaşık Makinesi Deterjanı - Çaykolik Blog - Kişisel Blog

Pril Klasik Jel Bulaşık Makinesi Deterjanı

Pril Klasik Jel Bulaşık Makinesi Deterjanı blogun Temiz-Pak sekmesinin konuğu. O kadar çok markanın o kadar çok çeşidi var ki bulaşık makinesi detarjanı olarak; kullan kullan dene dene bitmiyor. İçinizde Pril jel bulaşık makinesi deterjanı kullananlar varsa yoruma beklerim tabii.
Pril Klasik Jel Bulaşık Makinesi Deterjanı
Pril Klasik Jel Bulaşık Makinesi Deterjanı

Önce özellik ve vaatlerine bakalım, ona göre değerlendirelim. Bu sıvı deterjan 1500 ml boyutunda ve bu miktar ile 60 yıkama yapılabileceği ön görülmüş. Mavi renkte, kıvamlı bir sıvı. Vaatlerinde ise şöyle diyor: "Pril Standart Jel bulaşık makinesi deterjanı, ön yıkama etkili formülüyle inatçı lekeleri kolaylıkla yok ederek, bulaşık yıkamada kusursuz sonuçlar sağlar. Pril Standart Jel 1500 Ml soda etkisi ile bulaşıklarınızı parlatıyor. Soda etkili olan bu jel deterjan ile bulaşık makinelerinizdeki en zorlu bulaşıkları bile temizleyebilirsiniz. Jel kıvamlı olan bu bulaşık deterjanı tam 60 yıkama sağlıyor. 60 yıkama kullanabileceğiniz soda etkili bulaşık deterjanı ile bulaşıklarınız parlak bir şekilde makineden çıkacak. Soda etkili standart jel bulaşık makinesi deterjanı sirke etkisi ile bardaklarınızı, tabaklarınızı ve tencereleriniz parlatıyor. Kurumuş çay ve kahve lekesi gibi en zorlu kirleri bile temizleyen pril en zorlu yağları bile söker atar."

Pril Klasik Jel Bulaşık Makinesi Deterjanı kullananlar


1.5 litre olan Pril Klasik Jel Bulaşık Makinesi Deterjanının tamamını bitirdim, arada başka deterjan da kullanmadım. Kurumuş çay kahve lekesi veya zorlu yağlar çok iddialı o sebeple bunu denemek için bile olsa bulaşıkları o halde makineye atmaya cesaret edemedim. Ancak onun dışında cam eşyalarda çizilme, renk değişikliği olmadı. Temizlemediği bir tabak çanak, bıçak çatal ile karşılaşmadım. Muhteşem bir parlatma olmasa da genel olarak başarılı buldum. Özellikle indirim zamanlarında alınabilecek bir deterjan diyebilirim. Tabii benim gibi bulaşık makinelerinde tablet tercih ediyorsanız o ayrı ama alışmaya çalışıyorum ara ara böyle deneyip.
Ben Trendyol indiriminden almıştım farklı ürünlerle birlikte. Siz de almak isterseniz tam burayı tıklayarak bakıp alabilirsiniz.
Yeni bir yazıda tekrar görüşmek üzere.
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Tasarım : Sosyal Medya Kafe
ÇAYKOLİK BLOG COPYRİGHT © 2017 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.