Vatan Mutfak Yağ Sökücü Yorumum - Çaykolik Blog - Kişisel Blog

Vatan Mutfak Yağ Sökücü Yorumum

Merhaba
Vatan Mutfak Yağ Sökücü bugün bu blogda anlatacağım ürün. Karantina günlerinde en çok kullandığım ürünlerden yağ sökücüler. Sanki her yeri onunla temizlersem dezenfekte olacakmış gibi geliyor. Denemediğim markaları denemeyi sevdiğimden, her defasında mümkünse farklı bir marka almaya çalışıyorum. Vatan marka yağ sökücü de onlardan biri ve ilk defa denedim.
Vatan Mutfak Yağ Sökücü
Vatan Mutfak Yağ Sökücü

Aslına bakarsanız Vatan markalı bir çok ürün olduğunu bu yağ sökücüyü aldıktan sonra öğrendim. Temizlik adına hangi ürünü kullanıyorsak hepsi var çeşitler içinde. Neyse biz şimdi bu ürünü anlatmaya devam edelim.
Ürün gördüğünüz gibi püskürtmeli bir ambalajda ve 750 ml boyutunda. Ambalajda seçilen renkler de bana göre oldukça enerjik. Ambalajın geri geri dönüşüme uygun olduğunu da söyleyeyim. Dağ esintisi ve limonlu olmak üzere iki çeşidi var sanıyorum. Bu arada dağ esintisi olan 500 ml imiş.
Ürün ile ilgili sitesinde şöyle denilmiş "Mutfak dolaplarında, ocak, fırın, davlumbaz, aspiratör, ve firitözde oluşan yağ ve lekeleri, süt ve yemek yanıklarında oluşan ağır yağ ve kirleri, temizlemek için üretilmiş özel bir üründür."
Vatan Mutfak Yağ Sökücü yorum

Mutfak temizlik ürünlerinde yağ sökücü konusunda diğerlerinden daha iyi analiz eden biriyim. Çünkü benim eşim arada mutfağa girer. Mesela kızartma yaptı; ocak, duvarlar tezgah her yer yağ olur. Şimdi hakkını yemeyeyim asla dağıtmaz, derli toplu yapar yapacağını ama etrafa yağ sıçratmayı o şekilde nasıl beceriyor anlamadım. İşte bu sebeple ertesi gün fark ettiğimde durumu, bana işini iyi yapan bir yağ sökücü gerekir. Yoksa aynı anda temizlemek için herhangi bir ürün yeterli gelir.
Bu defa sırf bunu denemek için ne yaptım biliyor musunuz? Taşırdığım çorbayı ocak üzerinden temizlemedim, ertesi güne bıraktım. Ve deneme başarı ile sonuçlandı.
Vatan temizlik ürünlerinin tam olarak nerede satıldığı bilemiyorum, kullananlar varsa yoruma yazarsa sevinirim. Ben sıradan bir marketten aldım. Tekrar görürsem tekrar ararım. Fiyatı 13-15 lira civarıydı. Ever market markalarına göre biraz yüksek gibi ama başarılı bir ürün olduğunu söyleyebilirim. Eğer günlük kullanmak için fiyat yüksek gelirse, daha kalmış yağları temizlemek için alıp kullanılabilir. Daha uygun fiyatlı olanlardan alıp, günlük değerlendirebiliriz.
Satın almak için tam burayı tıklayabilirsiniz.
Yeni bir yazıda görüşmek üzere.
Sevgiler

1 yorum:

  1. bu yağ sökücüler en büyük yardımcım gerçekten sürekli elimin altındalar..

    YanıtlaSil

Blog Tasarım : Sosyal Medya Kafe
ÇAYKOLİK BLOG COPYRİGHT © 2017 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.