Kanser Savaşçıları Saçın Saçım Olsun Projesi - Çaykolik Blog - Kişisel Blog

Kanser Savaşçıları Saçın Saçım Olsun Projesi

sacin-sacim-olsun-projesi


Merhaba
Ben geldim! Kanser Savaşçıları Saçın Saçım Olsun projesinden bahsetmek istiyorum bugün. Projeyi bir süredir duyuyordum ama saçlarımı çok eskiden kestirdiğim için katkı sağlayamayacak olmamdan ötürü gayet mutsuzdum. Ancak Sosyal Medya Kafe'nin yazısından sonra 'saçlarımla katılamıyorsam duyurarak katkı sağlarım' diye düşündüm ve bu küçük yazıyı sizlere hazırlamak istedim.
Saçın Saçım Olsun Projesi, Kanser Savaşçıları Derneği tarafından düşünülmüş bir proje. Esin öğretmenin, kanser olan öğrencisine saçlarını bağışlaması ile başlayan bir hikayesi var bu projenin. Zamanla proje gelişiyor. Saçlarını bağışlayan gönüllüler, yine saç kesme işlemini ücretsiz yapan kuaförler, peruk yapan gönüllüler... Bu zincir ile bugüne kadar 500 peruk yapıldığını biliyor muydunuz?
Kanser Savaşçıları Saçın Saçım Olsun Projesi ile ilgili tüm sorularınıza saçlarını bağışlayarak bloggerlara ve blog okuyucularına öncülük yapan Sosyal Medya Kafe sahibesi Sibel Ordueri'nin yazısından tam burayı tıklayarak öğrenebilirsiniz. Kimler aç bağışında bulunabilir? Kanser Savaşçıları Derneği bilgileri ve daha neler yapılabilir?
Her şey gönlünüzce olsun.
Sevgiler

kanser-savascilari-sacin-sacim-olsun-projesi

1 yorum:

  1. Hoşgeldin ablam.İyi ki geldin😍Paylaşımlarınla saçım saçın olsun projesine destek olduğun için yüreğine sağlık💕Bir küçük bağışcı fotoğraflarını göndermiş ve bir kuaför de projeye dahil oluyormuş.Öyle duygulandım öyle mutlu oldum ki anlatamam🙆😇

    YanıtlaSil

Blog Tasarım : Sosyal Medya Kafe
ÇAYKOLİK BLOG COPYRİGHT © 2017 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.