Karakter Dükkanı - Çaykolik Blog - Kişisel Blog

Karakter Dükkanı



Herkese Merhaba
Bugün size bir online bir siteden bahsedeceğim Karakter Dükkanı.
Peki Karakter Dükkanı nedir? Neler yapar? Hangi karakterleri ne şekilde barındırır? Hemen anlatayım.
Çocukların, hatta büyüklerin sevdiği hayali kahramanlar veya çizgi kahramanlara ait bir çok ürünün tüketiciye ulaştırıldığı cıvıl cıvıl bir site.
Dilerseniz kendi favorilerimden bir kaç örnek vereyim.


Pepee Parti Malzemeleri. Bu seti oğlum için aldım ben. İncelemek için Pepee Oyuncakları


İtfaiye Arabası Seti. bunu da benzer araçlara düşkünlüğü olan küçük oğlum için almayı planlıyorum. İncelemek için tık tık




Örümcek Adam Battaniye. Bu ürünü de küçüklüğünde örümcek adam gibi gezen oğluma sürpriz için düşünüyorum. Kendisi şuan 20 yaşında:) İncelemek için tık tık

Sitede saymakla bitmeyecek kadar karakter, kategori ve ürün mevcut. Site içinde gezmenizi öneriyorum. 
Ayrıca bazı ürünlerde kargo ücretsiz. ürünler lisanslı ve kapıda ödeme seçeneği var.
Yeni bir yazıda görüşmek üzere.
Sevgiler




2 yorum:

  1. Çocuklar için çok güzel hediyeler bulabileceğiniz bir site ,çok güzel ürünler var . Seçtiklerini güle güle kullansın Ferşatçık 😍

    YanıtlaSil
  2. Karakter dükkanına uğradım harika ürünler var.Geçen sene oğlumun doğum gününde pepe setini ne çok aramıştım.Bazı ürünlerde ücretsiz kargo olayı da güzelmiş.

    YanıtlaSil

Blog Tasarım : Sosyal Medya Kafe
ÇAYKOLİK BLOG COPYRİGHT © 2017 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.